Marbella dag 1

Hej! Jag har ju inte lagt upp något om Marbella än! Vi kom dit sent på kvällen och satt och pratade långt in på småtimmarna innan vi gick och la oss i det jättefina huset vi hyrt! Den första riktiga dagen började med god frukost innan det blev upptäcksfärd! Vi hittade en strand, en stad och en tapasresturang innan vi drog tillbaka till huset och badade i poolen! På kvällen försökte vi grilla men det regnade och grillen ville aldrig riktigt  ta sig men men vi slet på! Tillslut så blev det iaf en god middag!

Midsommar

Här är lite bilder från midsommar! Vi började med lite födelsedagsfrukoat för Tessan som fyllde 30 år denna dag! Sen gjorde vi ansiktsmask innan vi fixade iordning oss :) Tog såklart flakmoppen ut för att plocka blommor och gjorde lite bordsdekoration och en krans! Sen var det middag och lekar för hela slanten :)

Södnag

Förra helgen var vi i Stockholm och firade Tessan som fyller 30 år på midsommar! Åkte upp på fredagen och kom fram till Elin och Andreas där vi bodde lagom till att se Sverige göra mål i matchen mot Frankrike med typ 3 sekunder kvar!! Väldigt trevlig helg och väldigt trevlig 30 års fest! :)

söndag

Vi har varit ute och tältat inatt! Bestämde oss igår och packade ihop sakerna och tog oss en tur på motorcyklarna. Vi åkte mot en sjö som låg bort mot varingskollen och efter ett tag hittade vi en mysig plats! Åkte väll kanske ungefär 3 mil från Oslo. Här slog vi upp vårt tält och hade en jättemysig kväll! :)

London

Då är vi inne på sista dagen för mexico resan och den spenderade vi i London! Eller sista dagen och sista dagen, vi hade en åtta timmars transfer i London. Vi var väldigt osäkra på om vi skulle in till stan eller om vi bara skulle vara kvar på flygplatsen. Tillslut bestämde vi oss för att åka in till stan och tur var väll det för annars hade nog tiden gått väldigt långsamt. Nu var det istället så att tiden gick väldigt fort och vi kunde nog tänkt oss några timmar till :)
Nu i efterhand så känner jag mig dock väldigt positiv till denna försening! Dels så har man kort minne när det gäller hur jobbigt man tycker saker var och just då var det jobbigt men också så visste vi inte då att vi skulle få tillbaka pengar för förseningen. Vi hade nog tänkt oss att vi skulle få tillbaka lite men det slutade med att vi fick nästan 13 000 kr vilket var mer än flygbiljetterna tur och retur ens kostade! så jaaa låt oss säga att förseningen ändå var väldigt positiv :D