Årsdag

Åh idag är det min och Eriks årsdag! Det har vi planerat att fira med att göra tre rätters middag hemma. Får dela bilder senare då vi inte ätit än. Just nu väntar jag på att Erik ska jobba klaaaaaart :) Tänk så underbart att jag har fått möjlighet att dela så många år av mitt liv med denna fantastiska person som alltid bryr sig, alltid finns där och alltid gör mig lycklig (förutom när han är irriterande då ;);))

Torsdag

Hej
I helgen plockade vi ner julen! Kanske lite sent men det var första helgen vi var hemma så hann inte göra det tidigare. Kändes dock lite sorgligt, jag var så nöjd med allt julpynt och speciellt julkulorna! Hade gärna njutit av det lite mer men nu får man vänta tills nästa år :)

Tisdag

Snacka om omställning att komma från varma Thailand och möta ett snöigt Oslo! Det har dock varit soligt i helgen så det var helt perfekt väder! Erik och jag tog det mest lugnt och gick på promenader hela helgen :)

Thailand dag 16

Hej,

Sista dagen i Thailand! Hotellet vi bodde på hade en väldigt bra frukost! Vi hade bokat det på massa rea på hotels så det var lyxigt och nice :) Elin och Andreas kom över till vårt hotell och så låg vi och solade lite. Efter ett tag gick vi och åt lunch och fick dels se hästar på stranden och en moppe som blev jagad av hundar så att han ramlade i sanden hehe! Det såg väldigt skoj ut! Efter det spelade vi spel och på kvällen gick vi till en resturang som hette memories. Det är så himla mysigt att äta med fötterna i sanden! Vi såg dessutom flera roliga krabbor! Efter det ställde vi klockan på 04.00 då vi skulle upp tidigt till flygplatsen morgonen efter! Det gick dock väldigt smidigt att komma upp och vi märkte att det var ok med två timmar transfer i Bangkok så det var toppen!

Thailand dag 15

Denna dag åkte vi på besök på Elin och Andreas hotell! De hade fått tag i en liten hydda på stranden som var perfekt att spela spel i! Det regnade lite av och till denna dagen så det var perfekt! Efter det drog vi hem till de och gjorde oss klara för happy hour. De hade en sjukt god cocosnötdrink på deras hotell. På kvällen gick vi till en mysig resturang bredvid som hette white sands.