Maldiverna dag 1

Hej!

Här är lite bilder från vår första dag i maldiverna. Resan gick väldigt smidigt även om det tog en del tid. Vi mellanlandade först i Istanbul och sen flög vi 8 timmar till Malé. Både jag och Erik lyckades somna på flyget så det gick snabbt! I Malé väntade vi någon timma innan flyget till Gan där vårt hotell låg. Totalt dörr till dörr tog det väll runt 20 h men som sagt så kändes det väldigt smidigt :)
Vi kom fram på eftermiddagen/kvällen så vi började såklart med att testa några drinkar innan vi gick och åt mat. Blev väldigt positivt överraskad till deras buffé som faktiskt var väldigt bra! Efter det gick vi och la oss då vi ändå var trötta efter resan :)

Tisdag

Hej

I lördags var vi på slottsfjell! En festival i Tönsberg. Det var verkligen jättefint och vi hade så sjukt grymt väder! Dagen blev helt grym! Så trevligt sällskap också! :D
Vi såg på Two door cinema club som är ett band Anna och Chris lyssnat mycket på.

Måndag

Hej!

I fredags började vi dagen med promenad och bad. Det har bli ätit sjukt mycket bad nu när det är så varmt! Efter det gick vi hem och åt sallad och spelade lite spel. På kvällen gick vi på bio för första gången på jättelänge! Det var verkligen mysigt!

Söndag

I torsdags var vi hemma från motorcykelresan och tänkte att vi skulle utforska Oslo lite. Vi åkte upp till kolonilotterna vid sogsvann för att få lite inspiration till vår trädgård. Efter det mötte vi upp Anna och Chris på bygdøy för sol och bad resten av kvällen.

Mc resa dag 4

Hej!

Vid kl 10 var det uppehåll i regnet så vi packade ner våra saker och började köra mot Gol. Vi hade inte helt bestämt oss om vi skulle köra till Gol eller till Oslo men tillslut så blev det det sistnämnda. Det gick bra med körningen och dessutom hade det regnat massa på oss så vi var sugna på att komma hem och hänga upp allt. Väl hemma fick vi resa tältet igen så att det kunde torka :)